Csütörtök este mezinárodní (nemzetközi) vacsora Michalnál, csehekkel, franciákkal. Ugyan másfél óra késéssel érkezünk meg, épp az előételnél tartanak. Ez persze csak akkor válik számunkra világossá, amikor a tésztasaláta után megérkezik a tepsis krumpli az egészben megsütött csirkével. Deszertnek sárgadinnye sonkával és francia gyümölcstorta. Talán fél egy körül kerülök ágyba, majd 5-kor kelek, hogy fél 7-re kimenjek a lányokért Florencre, amit sikeresen teljesítek, bár kissé elfog az aggodalom, amikor a buszpályaudvar kijelzőjén nincs egyetlenegy budapesti járat sem feltüntetve. Most már tudom, hogy nem minden busz van kiírva. Ölelkezés, puszilkodás, majd irány a kollégium. Szállásfoglalás, majd nulla pihenés után irány a várnegyed és a Jana Palacha náměstí (Jan Palach tér), ahol a sulim van. Ebéd a kolikocsmában, délutáni pihenő, majd újra talpon vagyunk, Károly híd, Óváros és végül a Fabio Fest. Ez egy kultúrális fesztivál koncertekkel, filmvetítésekkel, ahol kubai zenét hallgatunk és Straroprament szürcsölünk és mivel, mi már annyira népszerűek vagyunk, összefutunk cseh, spanyol, olasz ismerősökkel.

Szombaton, nem sok alvás után pihentető villamosozáson veszünk részt Barrandovba (dél-nyugat Prága) indulva. Reggeli gyanánt (csak úgy magyarosan) lángost eszünk. Vencel tér meg nézelődés a sétautcákban, majd találkozó a fiúkkal (ami Zsoltot és egy haverját takarja) a Národní třídán, hogy ellátogassunk az U Bulovkyba, hogy a lányok igazi házisört szürcsöljenek a nákladaný hermelin (pácolt sajt) mellé. Otthon vacsi, aztán sörözés meg csocsó a kolikocsmában.

Folyt. köv.

(Kép by Fanni)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.