Az állomáson pár "nagyonlaza" magyarral várakozom, akik persze hangosan káromkodva és részeget játszva várakoznak a buszra,kijelentve, hogy hadd szokják meg a többiek, ilyen lesz az egész útjuk. Csak remélni tudom, hogy nem látszik rajtam, hogy én is  ugyanonnan származom, bár nincs túl sok ember az állomáson. Mindenesetre jól kezdődik. 5 perccel indulás előtt be is áll a busz a kijelölt indulási pontra, persze már 20-25 perce áll Florncen. Indulás 10 perccel később. Szerencsére, az "oktatófilmet" nem játsszák le még egyszer, a busz ugyanis Berlinből jött. 30-45 perces megszakításokkal még aludni is tudok. Szomszédom eggyel előrébb ül, így egy másik arccal kettőnké a leghátsó ötös ülés. Pihenő Pozsonyban. 1 órás. Minden zárva (gondolom, mivel hajnali 4 van, de én személy szerint a buszban várakozom. Így történt az eset, hogy akad egy kis időm egy újabb bejegyzésre. Net nincs, persze még nem utaztam olyan orangeways járattal, amin a (hatalmas színes betűkkel a busz oldalán is feltüntetett) reklámnak megfelelően tényleg lett volna internet. Bár az említett reklám wifit hírdet. Az van. Net, nah csak az nincs benne. Én igyekeztem, de nyert a cseh buszcég...

Hajnalban kikukucskálva az ablakon mesebeli tájat fest a nap és a köd semmiben forgó szélmalmokkal.

Budapestre begurulva először az illat/szag, aztán persze a (Soproni reklám koptatta) sárga villamos és a magyar feliratok józanítanak ki álmomból. Édes otthon!

A bejegyzés trackback címe:

https://juzli.blog.hu/api/trackback/id/tr252015955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása