2010. március 9. avagy tömören

 2010.03.09. 19:24

Szóval tényleg csak tömören. Ebéd a finn csoporttársnőmmel. Angolul beszélünk de elég idegesítő, hogy az egyszerűbb kifejezések csehül jutnak eszembe. Azért a rendelést kizárólag csehül adjuk le.

Meglepő módon pénz áll a házhoz (nem mondom jól jön) és a feladó (ami még meglepőbb) a drága Eötvös Loránd Tudományegyetem. Kedves, hogy ilyen távolról is gondoskodik rólam. Nem akarok panaszkodni, hogy miért csak ennyit, mert az előző félévi átlagom láttán nem számítottan ösztöndíjra. Ez volt a jó hír. A rossz, ami sokkal rosszab, mint amennyire a jó jó volt, hogy a bankom nem intézte el, hogy a devizaszámlám ténylegesen is a bankkártyámhoz legyen rendelve, így az nem elérhető, ráadásul csak és kizárólag otthon intézhetem el személyesen, mivel a telefonbankingnál csak a lekérdezést engedélyeztem, gondolván, a banki is elintézi, amit igényeltem. Innen igazából nincs mit tenni, majd kiokoskodom valamit, de a lényeg, ami a lényeg, hogy, feleslegsen csináltattam devizát (eltekintve attól, hogy felment a dollár ára, és így nyerek vele picit), mivel használni nem tudom és mire hazamegyek, valószínűleg inkább megszüntetem, minthogy csupán egy hónapig élvezhessem előnyeit (amiket most nem látok...).

Csók a családnak, szólok, ha üres a tárcám! :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juzli.blog.hu/api/trackback/id/tr511826292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása